onsdag 9 september 2009

TÖÖÖÖT, sa Flor(i)a(n)



I morse hörde vi två tuppar som gol, eller om det var en tupp eller en lesbisk höna som gol har jag svårt att avgöra. Det var ärligt talat svårt att höra om det ens var en galning. Ungefär såhär lät det:
Ramses: Kuuckelikuuu-uuu-ä
Flora: TÖÖÖÖT

Och att det första är en tupp det vet vi ju, Ramses är i sin egen lilla värld väldigt manlig. Och den lesbiska hönan har tydligen hamnat i målbrottet. Eller blivit en tupp, svårt att säga.

//F, nu med krossad drömvärld

4 kommentarer:

  1. Se det positivt vettja. Äntligen har du en avelshingst som inte kommer lämna krulliga avkommor.

    Om det nu inte är en målbrottig gay-höna.

    *skrattar*

    SvaraRadera
  2. Mycket spännande med HBT-rörelse i hönsgården. Ska kolla om jag också har det... :-)

    SvaraRadera
  3. Han kommer säkert bli jättetjusig!!
    Lade ut två bilder på min Herr Larsson så vi också kan jämföra......(känns ungefär som när man var liten o jämförde bokmärken)

    SvaraRadera
  4. :D
    Jag har mycket att lära om hönor märker jag.

    SvaraRadera