fredag 3 oktober 2008

Dag 129. Kategorier

Nu har jag fixat en mer överskådlig kategorisering av inläggen. Vill man läsa om något särskilt ämne är det bara att klicka på det som låter mest lovande.
Dessutom är inläggen numera märkta med vem av oss som skrivit det redan i kategoristadiet.
Vill ni läsa alla inlägg gjorda av Mama B klickar ni alltså på Mama B i listan nere till vänster.
Vill ni istället läsa inlägg som har något att göra med Ingeborg klickar ni på hennes namn i ovan nämnda lista.


Såhär ser den ut så ni vet vad ni ska leta efter:



Till sist ville jag bara säga att det varit något skumt med kommentarerna för min del. Jag har försökt och försökt kommentera bloggar den senaste veckan men det har inte funkat.
Jag har velat kommentera allt möjligt som jag inte kunnat! Tex Cecilias nykläckta kycklingar, Cornelias miljötankar, keramikfynd och kycklingar, Myggans traderafynd och en hel del annat skoj på folks bloggar.
-F

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar